onsdag den 15. december 2010

"Mor, kagen smager lidt af rugbrød"

Nogle gange kan man/jeg godt gå hen og blive lidt skuffet, over en opskrift man/jeg faktisk havde en god fornemmelse omkring. Skuffet blev jeg i hvert fald over disse her cola-muffins. Ja, du læste cola-muffins. Måske lyder det også mærkeligt med cola i en kage - Men jeg, som meget gerne drikker et glas cola, kunne godt se det dejlige ved en cola-kage. I virkelighedens verden udeblev det dejlige dog. Kagen smagte ikke det mindste af cola, den blev klæg og tung, trods fin bagetid. Den blev ikke engang sød i smagen. Da min søn på 6 år smagte de små muffins udbrød han "Mor, kagen smager lidt af rugbrød".
Det bliver måske en ommer på et senere tidspunkt, hvis jeg falder over en anden opskrift. Øv.



2 kommentarer:

  1. Ak ja, det kan jo ikke gå godt hver gang :-D

    Jeg prøvede en gang med kylling i cola, fordi jeg havde hørt så meget godt om det, det var en mega skuffelse - faktisk forfærdelig, synes jeg....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Sjovt. Havde den samme oplevelse af kylling i cola - Smagte ikke særlig godt. Den blev kun lavet den ene gang.
    Cola er nok bedst i et glas.

    :-)

    Boegeskov

    SvarSlet